Hans en Fosse 

Huisregels

  • Heb je je voor een training aangemeld en het blijkt dat je toch niet kunt, meld je dan voor de training af in het systeem, zodat een ander je plaats in kan nemen!
  • Laat je ego achter bij de deur! Er is altijd iemand die sterker, sneller, beter of groter is dan jij.
  • Wees op tijd voor je training. Geef jezelf voldoende tijd om te kunnen omkleden en rustig aan je training te beginnen.
  • Geef altijd alles wat je hebt! Als je denkt aan opgeven, denk dan aan de reden waarom je bent begonnen.
  • Leden zijn verplicht blessures en/of beperkingen vooraf te melden.
  • Ruim zoveel mogelijk je eigen materiaal, zweet, gebruikte tape, papier en pen, bidon en bezwete kleding op.
  • Help elkaar, stel je behulpzaam en respectvol op. Je training is pas klaar als iedereen klaar is!
  • Behandel alle apparatuur en materialen met respect. Leg gebruikte spullen rustig terug. Zorg ervoor dat je stangen, dumbells, kettlebells e.d. onder controle houdt. Ook wanneer je deze laat vallen.
  • Neem je verantwoordelijkheid. Als je merkt dat apparatuur of spullen kapot zijn probeer dit dan onder de aandacht te brengen, zodat we dit kunnen repareren of vervangen.
  • Probeer een actieve rol aan te nemen in het voorstellen van jezelf naar de andere leden die je (nog) niet kent.
  • Je traint voor jezelf, niet voor een ander. Wanneer je creatief telt of bewegingen niet volledig afmaakt heb je daar alleen jezelf mee. Jij bent dan namelijk degene met minder trainingsresultaat.
  • Probeer regelmatig te trainen. Iedereen heeft baat bij coaching en profiteert van een goede basis techniek.
  • Probeer je niet te laten beperken door lichamelijke klachten of blessures. Wees proactief in het aangeven van je grenzen.
  • Techniek boven alles! Eerst een goede uitvoering en daarna pas gewicht en snelheid!

 

                                                   BurpeeLawCFA